Header

.
Purely ONLINE on DeadEye Guitars!
Check out MORE on our TERMS & CONDITION page on purchases, pre-orders, durations
NEVER worry about prices! Find a cheaper same product next door? Just let us know, and we will do it way better for you


Contact Details:
Calls / sms / Whatsapp: +60173945808
email: deadeyeguitars@hotmail.com

Remember to LIKE our FACEBOOK page for exiting updates and OFFERS!


CASH and CREDIT CARD accepted. Search DeadEye Guitars for more PRODUCTS and GUITARS!!

Prices will be stated on our facebook page and e-commerce site. Blog are for illustration purposes


Guitar servicing (pickup changing, wiring, electronics problem, intonation, re-string, buzz, etc) are available, just contact us for more details

Search

.

Monday, May 4, 2009

Epiphone Prophecy Futura FX



hey for those Explorer lover, and wanted something more brutal with double locking bridge and EMG active pickups, this is what i present to u...

Epiphone Prophecy Futura FX



Specs:
- Mahagony body
- Mahagony neck
- Set-neck construction
- Original Floyd Rose
- EMG 81/85 active pickups

i was shocked when a customer ordered this guitar from me. the specs i read was mahagony body, with active EMG pickups and Original Floyd Rose, the price was reasonable.
Furthermore, its an Explorer!


Headstock Binding and Pearloid Epiphone logo, i like it!



Pearloid Blade Inlays and Neck Binding



This is where the power is, EMG 81/85 active pickups!



Original Floyd Rose Van Halen style







So explorer lover out there, what are u waiting for? Get one TODAY!! hahaha...


31 comments:

  1. haram.outside your windows trees wan ah..memang budak kedah ni

    ReplyDelete
  2. Get one today? you mean call 017-3945808 right? it's like calling mcD delivery

    ReplyDelete
  3. hey bro yeng la.
    u just bought?

    ReplyDelete
  4. haram.. outside window got trees oso salah, haha.. environmental frendly la, showing trees and such

    haha.. yeah, u just call the number to book one today :p

    nola, not mine, a customer's guitar, u should know wut, haha..

    ReplyDelete
  5. nice guitar deadeye, thumbs up
    btw, is that a flamed maple top?

    ReplyDelete
  6. body shape tu tak semacam explorer biasa je

    ReplyDelete
  7. Bump!!

    oops sorry wrong d, i thought its jamtank =.= wei gas mou! epiphone got ori floyd!

    ReplyDelete
  8. WTF ? Original floyd rose ? eh i missed that..

    how much is this going for again ?

    ReplyDelete
  9. haha bump
    with emg active and ori floyd, and below RM3k, worth it anot mou?

    ReplyDelete
  10. crazy worth it

    macam ESP m2

    haram wei this guitar

    ReplyDelete
  11. hah haram.. different feel compare with m2
    so wut do u mean by altec lansing? cheap with good stuff? :p

    ReplyDelete
  12. looks damn jaymz hetfield wei..metallica fans sure like mou! (y)

    ReplyDelete
  13. madness.. this is.

    haha great guitar.

    ReplyDelete
  14. metallica fans will go to ESP wei :p
    its more like a super worth it guitar, haha..

    ReplyDelete
  15. bro, guitar ni berapa?
    email: hisham_53@hotmail.com

    ReplyDelete
  16. alright bro, got u email already :D

    ReplyDelete
  17. hey dude i was wondering whether you could order a ebony explorer from epiphone? how much would that cost?
    and how much is the price for this guitar? would it be possible to order it or get it from you in a couple of months? need to save up heh.
    please send the details to me at anwar-02@hotmail.com.
    thanks!

    ReplyDelete
  18. bro,how much this guitar???
    give me the last price ok...
    af_fizie26@yahoo.com..

    ReplyDelete
  19. got u guys emailed for the prices :D

    ReplyDelete
  20. i cant view ur profile/blog bro, so i cant confirm it its u, the owner of that guitar :p

    ReplyDelete
  21. hey bro, yeah i still sell the futura fx
    mind dropping ur email so i can get back to u on the price? or straight contact me deadeyeguitars@hotmail.com
    or 017-3945808

    ReplyDelete
  22. awesome guitar!!! bro pls pm me the price(c.o.d)
    my email: shahrudin@smi-marine.com

    ReplyDelete
  23. Do you have Epiphone Les Paul Prophecy GX? How much?
    (f9trooper@gmail.com)
    TQ

    ReplyDelete
  24. What price do you sell, before
    tax if you send to Indonesia ...
    Sent to my inbox on facebook:izza_radycal@rocketmail.com

    ReplyDelete
  25. hey, got u guys emailed for the prices! :D

    ReplyDelete
  26. please email me the price!!!!!
    vortex_imposter@yahoo.com

    ReplyDelete
  27. got u emailed for all the prices u enquired bro! :D

    ReplyDelete

Drop an email for prices enquiries

Other Products

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...